OmaSmart
Yritysasiakkaan oma verkkokauppa
Rekisteröityneenä yritysasiakkaana käytössäsi on OmaSmart-verkkokauppa, jolla työvaatteiden, työjalkineiden ja suojaimien tilaaminen on virtaviivaista ja nopeaa.
Kirjautumalla sisään tilaatte vaivattomasti valitsemianne tuotteita – sopivissa väreissä ja omalla sopimushinnastollanne. Teemme tuotteisiin valmiiksi myös sovitut logopainatukset takaamaan teille aina oikeanlaisen brändinäkyvyyden.
Lue lisää alta tai voit ladata yritysasiakkaan verkkokauppaohjeen pdf-muodossa tästä.

OmaSmart – huomattavan helppoa työvaatetuksen tilaamista
- Tilaukset onnistuvat 24/7 – voit tilata mistä ja milloin tahansa
- Jaettavat käyttöoikeudet – yritystunnuksenne alle voidaan perustaa useita käyttäjiä
- Toimitus toivomustenne mukaan – noudolla liikkeestä tai työmaalle toimitettuna
- Sujuvat tilaukset valmiista mallistosta – ei epäröintiä mallien ja värien välillä
- Brändinne mukaiset logopainatetut tuotteet – ei logojen lataamista tilausvaiheessa
- Ostoskorin tallennusmahdollisuus – esimerkiksi uuden työntekijän aloituspaketti
Kuinka OmaSmart-verkkokauppa aktivoidaan?
Ota yhteyttä myyntipalveluumme, niin luomme teille verkkokaupan tunnukset ja rakennamme yhdessä yrityksellenne sopivan verkkokauppanäkymän.
Toivomallanne mallistolla, sovituilla hinnoilla.
Mitä OmaSmart-verkkokauppanne sisältää?
Tilaushistorianne aina näkyvissä
Voit tarkastella aiempia verkkokauppatilauksianne milloin tahansa.
Tallennetut ostoskorit
Tallentamalla verkkokauppaanne valmiita nimettyjä ostoskoreja voitte viedä tilaamisen sujuvuuden uudelle tasolle. Kun erilaisiin työtehtäviin tai sesonkeihin on määritetty valmiiksi soveltuvat paketit, tarvitsee työntekijän tai työnjohtajan valita vain käyttäjälle sopivat koot. Tämä säästää tilaajalta arvokasta aikaa, eikä oleellisia tuotteita unohdu paketista.
Valitsemanne rajattu mallisto, halutuissa väreissä
Voitte määritellä myyntipalvelumme kanssa OmaSmart-verkkokauppaanne valmiiksi käyttämänne brändit, halutut tuotteet ja mallit sekä brändiinne sopivat värit, jolloin tilaajan ei tarvitse pohtia tuotteidensa soveltuvuutta. Halutessanne näkyvissä voi olla myös koko verkkokauppamme tuotevalikoima.
Tilauksen edellyttämät tiedot, sopimushinnat ja -ehdot
OmaSmart-verkkokaupastanne löytyvät valmiina yhdessä sopimamme yritysalennukset, toimitus- ja laskutustiedot sekä sovitut maksuehdot. Voimme myös syöttää järjestelmään valmiiksi kaikkien työmaidenne osoitteet, jolloin tilaajan tarvitsee vain valita osoitekirjasta oikea työmaa.
Yrityksenne logo sekä logon painatusohjeet valmiina järjestelmässä
Logopainatuksen koot ja sijoittelu erilaisissa vaatteissa ja suojaimissa ovat järjestelmässämme valmiiksi määriteltyinä – antamienne ohjeiden mukaan. Painatukset tehdään oletusarvoisesti käyttäjienne tilaamiin tuotteisiin, eikä tämä vaadi heiltä toimenpiteitä tai logojen toimittamista. Näin tilaaminen sujuu vaikka lennossa työmaalta käsin, ja brändinäkyvyytenne pysyy aina yhdenmukaisena.
Haluatteko aloittaa heti?
Ota yhteyttä myyntipalveluumme (myynti@smartoriginal.fi), me autamme asiassa mielellämme.
Rekisteröidyttyänne yritysasiakkaaksi, teille luodaan OmaSmart-verkkokauppa mallistoineen ja tietoineen. Tämän jälkeen ilmoittamanne käyttäjät voivat alkaa tehdä tilauksia kirjautumalla tunnuksillanne kauppaan. Linkki kirjautumiseen löytyy oikealta yläkulmasta -> "kirjaudu sisään".
Valmiiksi tallennettujen tietojen ansiosta tilaaminen on käyttäjälle helppoa ja mutkatonta. Halutessaan tilaaja voi myös lisätä tilaukselleen lisätietoja, esimerkiksi poikkeavat viitetiedot tai toimituspaikkatiedot.
Tarvitsetko ohjeen OmaSmart verkkokaupan käyttöön esim. henkilöstölle? Voit ladata yritysasiakkaan verkkokauppaohjeen pdf-muodossa tästä.